FAQ

Întrebări frecvente

1. Trebuie să plătesc mai mult în cazul comenzii on-line?
Nu, preţul produselor achiziţionate on-line nu diferă faţă de preţul celor comandate telefonic. La preţul produselor se mai adaugă doar costul livrării la domiciliu.

2. De ce este necesară înregistrarea on-line?
Înregistrarea on-line este importantă pentru facilitarea livrării produselor comandate. Datele cerute la înregistrarea on-line nu diferă de cele solicitate în cazul comenzii telefonice sau personale.

3. Egzista o comanda minima pentru livrare la domiciliu?
Da, comanda minima este de 5 kg.

4. Când se va efectua livrarea ?
Comenzile sunt preluate de luni până vineri, între orele 9-15. După trimiterea comenzii vă vom contacta telefonic pentru a preciza data şi condiţiile livrării.

5. Cum pot semnala cerinţele speciale?
Cerinţele speciale vor fi menţionate pe pagina de verificare a comenzii la rubrica „observaţii”.

6. Am reuşit să trimit comanda?
Puteţi să vă asiguraţi de trimiterea comenzii prin verificarea ei în blocul informaţional “Ultima comandă” de pe pagina care urmează după accesarea site-ului, sau verificând cutia poştală. După primirea comenzii vă trimitem un e-mail de confirmare conţinând datele introduse de Dvs..

7. Nu am primit e-mailul de confirmare
După trimiterea comenzii veţi primi din partea noastră un e-mail de confirmare. Deoarece există posibilitatea ca unele e-mailuri să nu ajungă întotdeauna la destinatar – lucru care nu poate fi controlat de noi– vă sugerăm să vă asiguraţi de trimiterea comenzii prin verificarea blocului informaţional „Ultima comandă” de pe pagina care urmează după accesarea site-ului.

8. Pot să anulez comanda?
Da, comanda poate fi anulată telefonic, înainte de expedierea coletului,  la numărul de mobil 0742- 156.971

9. Cum pot face reclamaţii?
În cazul în care aveţi reclamaţii, nu ezitaţi să contactaţi departamentul nostru de relaţii cu publicul. Vă stăm la dispoziţie în fiecare zi lucrătoare a săptămânii, între orele 11-15. Puteţi să ne contactaţi  la numărul de telefon 0742- 156-971 sau prin e-mail la adresa office@elkfarm.ro.

10. Garanţie
Pentru firma noastră, satisfacţia clientului este cel mai important lucru. În cazul în care nu sunteţi mulţumit de calitatea unui produs , vă rugăm să ne anunţaţi, iar noi fie vă vom înlocui produsul în cauză, fie vă vom restitui valoarea comenzii.

11. Am uitat parola
În cazul în care aţi uitat parola, faceţi click pe link-ul „Ajutor, nu pot să mă înregistrez” care se află în dreapta paginii de accesare. Introduceţi adresa dvs. de e-mail şi sistemul vă trimite datele. Dacă aţi uitat adresa de e-mail, vă rugăm să ne contactaţi.

12. Cât costă livrarea la domiciliu
Costul livrării depinde de greutatea coletului şi distanţa la care se află adresa de livrare. Vă rugăm să consultați tabelul aici.

13. Cum se păstrează /depozitează produsele
Produsele comandate se păstrează în frigider. În cazul în care acestea sunt produse congelate, se vor păstra, până la prelucrare, în congelator.

Produsele noastre sunt împachetate prin technologia vacum, ceea ce ajută la menţinerea lor în stare proaspătă o perioadă mai îndelungată. Fiecare ambalaj conţine o etichetă cu termenul de valabilitate.

 13. Carnea de vânat este mai tare?
Carnea de vânat este apreciată de bucătari şi gospodine pentru gustul ei bogat şi aroma deosebită. Totuşi unii au o impresie negativă despre carnea de vânat, considerând-o mai tare. Această problemă se datorează însă  pregătirii necorespunzătoare a cărnii.

14. De ce carne de vânat?
Produsele noastre preparate din carne de vânat şi din carne de porc mangaliţa (o rasă de porc rară) sunt renumite pentru aroma lor specială. Cârnaţii, carnea afumată şi celelalte produse ale nostre sunt pe cât de benefice sănătăţii dumneavoastră, pe atât de ecologice.

15. Sunt respectate normele privind siguranţa alimentară la procesarea cărnii de vânat?
Da! Carnea de vânat procesată la Honor provine numai din zone controlate. Fiecare animal în parte, la recepţie este însoţit de  Declaraţiea de vânat şi are Buletin de Analiză emis de Direcţia Sanitar Veterinară, din care rezultă că, animalele nu suferă de boli ca trichineloză, pesta porcină sau boala cahectizantă cronică a cervideelor. Acordăm mare atenţie, să prelucrăm doar animale sănătoase. Menţionăm că unitatea noastră funcţionează conform cerinţelor exigente de HACCP.

16. Nu pot să fac comandă. Ce să să fac?

Pentru a detecta problema exacta va rugam sa verificati urmatoarele:

A. Verificati daca ati reusit sa va logati in contul Dvs. Honor. Pe partea dreapta sus a paginii de web trebuie sa vedeti mesajul: Bine ati venit Numele Dvs! Daca nu apare mesajul este posibil ca parola Dvs este incorecta. In acest caz apare un avertisment: Parola invalida. In cazul in care ati uitat parola, va rugam sa ne contactati, si va generam o parola noua, pe care il puteti schimba dupa prima logare.

B. Daca ati reusit sa va logati in contul Dvs Honor, dar nu puteti adauga in cos produsele dorite incercati sa faceti un logout si inca un login sau dati un refresh pentru pagina (F5) sau stergeti datele de cash a browserului Dvs..
Daca nici acestea nu au rezolvat problema, va rugam sa ne contactati imediat.
(Daca ati adaugat un produs in cosul Dvs de cumparaturi, pe partea dreapta sus a paginii apare mesajul: Cosul Dvs contine: 1 produs in valoare de X ron).

C. Daca ati reusit sa adaugati in cosul Dvs produsele dorite, apasand butonul rosu cu textul "Comanda" puteti alege adresa de livrare.

D. Dupa alegerea adresei apasati butonul: Cumpara acum. Dupa finalizarea comenzii apare mesajul: "Vă mulţumim pentru plasarea comenzii. Detaliile comenzii au fost trimise pe emailul dumneavoastra. Colega nostră vă va contacta în cel mai scurt timp posibil pe numărul de telefon dat la registrare, pentru a finaliza comanda." - semnalizand comanda efectuata cu succes.

Daca sesizati orice problema pe parcursul efectuarii comenzilor va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil pentru a-l remedia. In mesaj va rugam sa ne trimiteti pasul la care a aparut problema, si numele browserului pe care il folositi (chrome, firefox, explorer, etc). Va multumim pentru rabdare si intelegere.

 

 


Produse promoționale

Descoperiți plăcerea culinară a cărnii de vânat. Selectați din produsele nostre promoționale.